דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאפייני מזל שור 

מאת    [ 01/01/2011 ]

מילים במאמר: 1157   [ נצפה 9072 פעמים ]

תכונות חיוביות: סבלנות, יציבות, מעשיות, זהירות, דבקות, התמדה, החלטיות, בטחון עצמי, הישגיות, יושר, מהימנות, אחריות, יצירתיות. תכונות שליליות: קנאה, רכושנות, שמירת טינה, עקשנות, חוסר גמישות, שמרנות, חמדנות, אנוכיות, נהנתנות.


מזל שור, המזל השני בגלגל המזלות, עוסק כולו בגמול ובפרס. שלא דומה למזל טלה, שפשוט אוהב את האתגר שבמשחק, השור אוהב את הפרס שמגיע בסופו. חשבו על הנאה, תענוגות פיזיים ועל סחורות טובות, ושור יהיה שם. בני מזל שור הם מאוד פיזיים, וקשורים לחוש המישוש, נהנים מהמגע העדין והחושני. בני מזל שור מעריצים נוחות ואוהבים להיות מוקפים בדברים מרגיעים ומשביעי רצון. דבר זה מיושם גם על חוש הטעם שלהם- הם נהנים מאוד מארוחה טובה ויין טוב. החיים הטובים בכל מלבושיו, הם גן עדן עלי אדמות לשוורים.


סמל המזל השור,מביא איתו את המסקנה שאנשים אלה עקשניים מאוד, ואכן, הם כאלה. זה בגלל האיכות הגבוהה שלהם, אז תצפה שהדברים לעיתים יעצרו או ישחקו לאיטם. ועל כך נאמר, מזל שור לא יוצא לדרך עם הכוונה להיתקע באמצע. הם פשוט רוצים שהדברים יעשו בשלמותם, זה היציבות, ההתמדה העקשנית שנחתמת ומצטיירת כעקשנות. השוורים הם למעשה אחד מבין המזלות הפרקטיים והאמינים בגלגל המזלות, והם שמחים לעבוד קשה לאורך הדרך, ברדיפה אחר היעדים שלהם. החדשות הטובות בשביל השוורים הם שברגע שהם מגיעים לקו הסיום הם יתוגמלו בנוחות, במותרות ובכל טוב. חיה שמתמכרת לסיפוק תאוותיה האישיות? אולי, אך אם תעמול ביגיעה כמו בני מזל שור, תרצה גם אתה כמה תגמולים והנאות.  תפישת ממד הזמן: השור מרגיש שהזמן ועיתותיו בידיו. שור אינו אוהב להיות במצבי לחץ- יש לו את כל הזמן שבעולם. לשור נטייה לנתק, להדהים ולהפתיע ובעיקר, תפישת זמן הבנייה על דילוגים ומרווחים גדולים וניסיון להשתחרר במובן כלשהו מהעבר על ידי קטיעות הרצף. יש פרדוקס בשור- רגע אחד הוא נמצא ב"סתלבט" ואחר כך קדחתנות זמן מטורפת של עשייה 24 שעות ביממה במשמרות, ואז שוב פאוזה ונתק.


קריירה ועבודה: עיקר המחשבה והאינטליגנציה מושקעים בעבודה ובקריירה הקשורה במגע עם אנשים רבים ברמת תקשורת גבוהה, בניגוד לטבעו המופנם במהות. עיסוק בעבודות הדורשות עצמאות רבה, חדשנות וכושר אלתור. ישנם מצבים של עבודה מסביב לשעון. עבודה הקשורה בתקשורת, מדיה, טיס, מחשבים, או היי-טק ותחומים טיפוליים רוחניים ומיסטיים מתאימה לשוורים. השור רוצה לקבל הכרה בייחודיות שלו, בגאונות שלו ובחדשנותו, והוא מוכן להדהים ולהפתיע בשביל זה. המקצוע הוא גם מנוף לאהבה ולרגשות ולרכישת שם ומוניטין. כספים: השור יודע לתמרן ולעשות מניפולציות בדבר החשוב לו מכל: כסף וביטחון כלכלי. אף על פי כן, הוא מוכן להמר וליטול סיכונים.


זוגיות: ביקורתיות, סלקטיביות והנטייה לחנך את הפרטנר ברמה הרומנטית. עם זאת בני מזל שור רומנטיים ונאמנים, וניתן לסמוך עליהם. הם אוהבים ומעריכים את הביתיות, המשפחה ומגלים חוש אחריות כלפי הסביבה. בני מזל שור מוכנים לעשות הרבה בכדי לרצות את בני/בנות זוגם ויהיו מוכנים לעשות ויתורים רבים על מנת ליצור סביבה נוחה, בית ומשפחה מאושרת. לעיתים הם מאוד רגשניים ואמוציונאליים, הם מאוד חושניים וזקוקים למגע. אזור ההיכרות יכול להיות בעבודה ובשגרת היום יום. השור זקוק לבן/בת זוג סולידי, מופנם, שקט ורגוע. בת מזל שור מתאכזבת מהגבר שלה, חווה קשיי תקשורת ומיניות וחושבת שהתחתנה עם אדם שלא מימש עצמו, ובכל מקרה יהיה לה קשה להיפרד ממנו. היא מפתחת יחס תלות והתמכרות לגבר, או להפך. בבחירת בן/בת הזוג מוטיב המשיכה המינית הוא מרכזי ביותר. מיניות: השור זקוק לחופש ופתיחות מינית מקסימאלית, הרפתקנות ומיניות בטבע, ולא רק בחדר סגור. מין הוא סוג של הימור וסיכון בנשמה השורית. השור סגור אך יכול לגלות פתיחות וחופשיות בתחומים סקסואליים אינטימיים.


בריאות: תיתכן רגישות בכמה תחומים: צוואר, עורף, גרון, בלוטת התריס וחילוף חומרים, ראש, רמת ברזל, כליות, כבד. לבוש: טעם טוב, מדויק, מעודן- בגדים יום יומיים פרקטיים, לא חגיגיים מידי. יחס למוות: יחס פילוסופי, רוחני- דתי, תיאולוגי ואמיץ. כוכב לכת זה זכה לשמות שונים המדגישים את אורו וזוהרו. שמות נרדפים הם: נוגה, איילת השחר וכוכב הבוקר. שמו בלועזית הוא ונוס, אלת היופי והאהבה, הוא היפה והזוהר מבין הכוכבים.

צעדים ראשונים (מזל שור) - לא תמצאו מזל שור במרכז חיי החברה. הביטו מסביב וחפשו מישהו השולט שלטו עצמי מלא, אם כי הוא שקט ושליו. לעיתים קרובות תכירו מזל שור על-פי קולו, שהוא נמוך, מגוון, מרגיע לאוזן. או התבוננו בתגובת הנוכחים לגבי אירוע מתסכל: הערה חסרת טאקט, תנועה פתאומית ומסורבלת- אפר סיגריה שנפל, או משקה שנשפך. האדם שכמעט לא הניד עפעף- זהו מזל שור. יש לגשת היישר אל המזל שור, אם מחפשים נאות במידבר של אנשים חסרי ביטחון ושטופי להג. כאן לא יימצאו פיתולים חברתיים כגון אלה. ייתכן ויארך זמן-מה עד קביעת פגישה ראשונה. המזל שור לא ימהר לבקש פגישה: האישה מזל שור לא תמהר להסכים. נקבעה פגישה- זה סימן מובהק שהמזל שור אכן מחבב אותך.
  
פגישה ראשונה? לכו לראות קומדיה, משהו שההומור בו הוא כוללני וברור. טעמו של המזל שור בהומור הוא בריא ועליז. (כפאלסטאף מ"נשי וינדזור העליזות" של שקספיר). יוצאים לאכול במסעדה? ניחוח האוכל הטעים והמעודן, היין המובחר- כל אלה יוצרים אצל המזל שור שלך אווירה חיובית לגביך. קח אישה מזל שור למסעדה טובה, שתיהנה מהרטבים, התבלינים ומהאווירה. יש להעדיף מסעדה גדולה, מהודרת ומרהיבה, שהמנות בה גדושות. למזל שור תיאבון עצום. גבר מזל שור נהנה מאווירה ביתית, המוכיחה שאת עושה מאמץ מיוחד לרצותו. האימרה הנושנה שהדרך אל לב הגבר היא באמצעות הקיבה, נכתבה, מן הסתם, בידי סופר שנתכוון לתאר גבר מזל שור. מאידך, בעוד שהמזל שור אוהב אוכל טוב ומשקה מובחר. הוא שונא לבזבז כסף סתם כך. המסעדה הטובה אינה חייבת בהכרח להיות יקרה מדי, והאדם (גבר או אישה) חייב לקבל תמורה מלאה על מה שביזבז. היא תעריך אותך, אם תנהג בכסף בתבונה. גם הוא יעריך את בישולך הביתי, בתנאי שלא זרית כסף לריק על בשר יקר להכנה, אלא הצלחת לבשל גולש טעים מנתחי בשר זולים יותר.
  
מזל שור חומרני מאוד. אם התחביב שלך הוא אספנות, רצוי להראות לו את האוסף. אם יש לאוסף שלך ערך מסחרי מובהק, נא לומר זאת בפירוש. הוא יעריץ אותך עוד יותר. מכל מקום, לא לשקר ולא להגזים בנידון. מזל שור מתעב שקרנים ומסוגל לעמוד על טיבם אם את מתכננת להעניק מתנה לאדם בסימן מזל שור, רצוי משהו בעל ערך מעשי, אבל עם נופך נוסף. מעיל-ערב במד מהודר המתאים גם כמעיל גשם, יענה בדיוק על צריכה של האישה במזל מזל שור. לדבר מזל שור טעם גברי ביותר והוא גם שמרני. מכיוון שהגרון והצוואר הם האיזורים הרגישים, ישמח בצעיף של קאשמיר או של משי עבה. אתה רוצה לבזבז? זכור שהברקת היא אבן החן של בנות המזל שור, האמורה להביא להן מזל באהבה. אל לך לשכוח: הם אינם מסוגלים לחיות רק על אהבה עצמית, וזקוקים להוכחות חותכות של אהבה מצד הזולת. אם באמת ובתמים יש לך רגש אליו (או אליה), נא להפגין זאת- שיידעו ויראו.

רוצים לדעת עוד על מזל טלה? הכנסו לפורטל הורוסקופ

 

 

כל הזכויות שמורות © פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב